Monday, November 3, 2014

მაგიური ოქროს ბატი

პროექტის სახელწოდება: მაგიური ოქროს ბატი
პროექტის მთავარი იდეა (თემა)1–2 წინადადებით:  ძმები გრიმების ზღაპრების გადმოცემა 21–ე საუკუნის  მოზარდთა თვალთახედვით.
პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები განავითარებენ დიალოგურ და მონოლოგიურ მეტყველებას ,, განუვითარდებათ როლური თამაშის უნარი, შეძლებენ გრამატიკული თავისებურებების , კონსტრუქციების კონტექსტში გააზრებას  და  გამოყენებას.განუვითარდებათ ესთეტიკური.  გემოვნება.
პროექტის მიზნები: დიალოგური და მონოლოგიური მეტყველების
უნარის  განვითარება(უცხ.II 23) როლური თამაშების უნარის განვითარება. გრამატიკული თავისებურებებისა და   კონსტრუქციების კონტექსტში გააზრება და  გამოყენება. თანამშრომლობითი უნარის განვითარება .
მონაწილეთა ასაკი:საბაზო საფეხური.VIII-X კლასebi(12–13–14-15-16 წელი)
ვადები/ხანგრძლივობა:1ნოემბერი–31ინვარი
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:
დადგავენ სპექტაკლს, დაეუფლებიან  მონოლოგიურ და დიალოგურ
მეტყველობას, გრამატიკული კონსტრუქციების  გააზრებას და გამოყენებას.  განუვითარდებათ ესთეტიკური გემოვნება და თანამშრომლობითი  უნარი
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:  კამერა,კოსტუმები, კომპიუტერი, დეკორაციეი,  სიდები, სცენარი, სარეპეტიციო ოთახი,  საკანცელარიო ნივთები                                      
პროექტის მსვლელობის ძირითადი აქტივობები: სხვადასხვა პროექტების განხილვა.ძმები გრიმების ზღაპრების და  მათი ბიოგრაფიის გაცნობა.პროექტის სახელწოდების შერჩევა , სცენარის შექმნა,  სცენარის კითხვა მაგიდის ირგვლვ, როლების განაწილება , სცენარის დაყოფა სურათებად, რეპეტიციები, ესკიზების და კოსტუმების შექმნა .   სათანადო მუსიკის შერჩევა , სპექტაკლისათვის საჭირო გადასაღები  ადგილების მოძიება და სცენების გადაღება , სპეკტაკლის ჩვენება. ვიდეო სპექტაკლის  პრეზენტაცია.  შეფასება. ვიდეო მასალის გერმანიაში გაგზავნა
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფეფთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
კავშირი: ესთეტიკურ  საგნობრივ ჯგუფებთან (მუსიკა, სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება) ლიტერატურასთან  და ისტორიასთან
პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი: .bloglalichurodsespot.com
პროექტის ხელმძღვანელი: ლალი ხუროძე


  1. ხელმძღვანელის ელფოსტა: lalichurodse@gmail.com

No comments:

Post a Comment